Annemarie van Balen

Waarom het Kindercoach café?
Als Kindercoach werk je meestal alleen, natuurlijk met je cliënten, maar toch. Jij maakt alle beslissingen en ontwerpt nieuwe methodes, behandelingen en regelt je marketing.
Daarnaast doe je ook nog de klussen die je misschien wel minder leuk vind.
We lopen bijna allemaal tegen dezelfde dingen aan en kunnen elkaar helpen en motiveren om slimme of fijne oplossingen te delen. Gewoon eens lekker met elkaar te mopperen over de minder leuke kanten van het vak. Of brainstormen over nieuwe klanten aantrekken, activiteiten ontwikkelen of erop uit te gaan.
Het blijft heerlijk om kindercoach te zijn!
Herken jij dat
Sluit je dan gezellig aan!
Ik geloof niet in concurrentie omdat we allemaal hetzelfde willen: Het helpen van kinderen, ouders of gezinnen!
Samen zijn we sterker en slimmer dan alleen!
Het eerstvolgende kindercoachcafé vrijdag 24 april 2026
Wat is het Kindercoach café?
Een ontspannen bijeenkomst onder het genot van een hapje en een drankje met andere kindercoaches kletsen, sparren en elkaar motiveren en inspireren! Je kunt zelf casuïstiek inbrengen of onderwerpen. We doen het echt met elkaar!
Bijdrage €15,00 per keer je ontvangt een factuur



Kom gerust een keertje meekijken bij het Kindercoach-café en praat mee over ons vak
Algemene voorwaarden Privacybeleid Klachtenregeling Disclaimer

.png?etag=W%2F%2229b33-18fd0595ec8%22&sourceContentType=image%2Fpng&ignoreAspectRatio&resize=301%2B178&extract=0%2B0%2B300%2B178)
